[velig]


Idag vet jag inte vad jag gjorde, pluggade = ja. Gick ner till konstmuseet och tog en kaffe för att få något gjort. Hemma hänger jag alldeles för mycket framför datorn. Just nu maratonladdar jag ner skäggpop och finkammar
men.style efter inspiration (antingen eller).

Jag fattar inte att jag alltid ska vara så velig. När jag skulle betala den söta men något överspacklade tjejen på p2 börjar jag självklart sluddra och måste upprepa mig, slänger fram den mest hopskrynklade tjugan i världshistorien och avslutar med att glömma min växel. Jaja det fortsätter; hade tänkt skriva en artikel i veckotidningsstil och som förarbete inhandla några stycken tidningar. Går fram till den berörda hyllan och bläddrar. Då får jag för mig att hela världen står och tittar på mig och min Hänt(tutt)Extra. Nej, självklart vågade jag inte det är ju mer pinsamt än att handla kondomer.

Hej, jag är tjugoen bast, döpt efter en känd svensk visdiktare och vågar inte handla veckotidningar. Är ni intresserade? hör av er, men räkna inte med att jag ringer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback