[vodka]

Sitter o har lagom tråkigt hemma när minna planer blev strypta. Men det är faktiskt ett litet leende som döljer sig i mungipan, var inne i stan o köpte en liten musikanläggning, liten men å så bra. Känner mig så där lagom pinsam när jag så här hundra år i efterhand tycker att klaxons faktiskt är bra, kan inte sluta sjunga med i aha-kören.

 Varför kan man inte posta youtube-klipp till den här sketbloggen. Spana in den här fantastiska reklamen. Island nästa när jag får mitt feta arsle ur vagnen.

http://www.youtube.com/watch?v=RE44u4gkx24&eurl=http%3A%2F%2Freklam%2Efeber%2Ese%2Ffeber%2Fart%2F19530%2Freyka%5Fvodka%2F

http://www.youtube.com/watch?v=pEYF1TFqbQI&eurl=http%3A%2F%2Freklam%2Efeber%2Ese%2Ffeber%2Fart%2F19530%2Freyka%5Fvodka%2F

http://www.youtube.com/watch?v=6O-BZhcuzG8&eurl=http%3A%2F%2Freklam%2Efeber%2Ese%2Ffeber%2Fart%2F19530%2Freyka%5Fvodka%2F

[revl9n]

104455-20

Kan inte förstå var någonstans jag tappade bort mig i mitt liv och totalmissade
revl9n. Svenskt, sexigt och så jävla multifantastikmegabombastikfuckingdansantshit. Dessa vackra flickor har upptagit hela min helg. Minna små synapser kan inte sluta spasma. I´m a Walking  Machine.

[fuck]

Jaha då sitter man här igen och patetiskt hobbybloggar på sin soliga balkong. Så där lagom prettan, bläddrandes i sista bon och lyssnades på Studio iklädd matchande batikliknandeskitfulvitbajsorangetröja. Idag har jag ägnat en hel dag åt ingenting och allvarligt funderat på att slänga bort minna surt förvärvade småslantar på en tivoliradio. Igår jobbade jag rejält bakis vilket gjorde att min kväll upptog av tv-spel och ensamhet, då jag varken kände mig snygg, pigg eller sugen på att träffa en enda levande varelse till. Dagen innan igår förlöpte på så sätt att jag förflyttade mig lite tidigare en vanligt från jobbet, för att mötta Erkan på lite afterwork. Klockan förhöll sig till tiden på så vis att den första ölen slank ner vid fem. Några timmar senare och lite fler öl och någon drink kände Erkan att hans vuxna antaganden kallade. Både Hund samt Flickvän väntade där hemma. Där satt nu jag smålullig med nya brillor som jag hämtat ut tidigare under dagen. Dessa som jag mer en gärna ville vissa upp för den stolta småstaden E-tuna. Min favorit säljare på resande fot Björn fick komma och hjälpa mig få utlopp för minna Voyeuristiska behov, i glasögonutvikning. Dock var Björn med sitt försäljningsturnerande liv inte alls sugen på att dricka något. OK tänkte jag man får väll spara på sina behov, så det blev några bärs i lägenheten istället. Då plötsligt som en blixt från ovan ringer hans kollegina (kvinnlig kollega) att de ska gå ut. Hejsan svejsan. Några drinkar, handskakande jätte neger (talesätt och konstnärlig frihet, jag är inte någon smygrasse), gamla klasspolare (Peet), dyrt inträde (Lotus, något band hade lirat fyrtioelva timmar tidigare samma kväll), och en under kvällen allt mer svamlande, synisk och dansant personligt pronomen(JAG). Vid stängning lullade denna något vinglande varelse hem, för att stiga upp alldeles för tidigt dagen efter.


FUCK på er världen FUCK


Ett av världens sötfulaste uttryck.