[se]

Kan man älska ett band bara genom att se en bild. Dessa två band har jag knappt hört, men bilderna på Göteborgska Boat Club och finska King Nosmo är förtrollande. Den ena så vackert sommrig den andra såsom jag vill att alla studenter ska se ut.
 
                                                             


[ytlig]

Många av mina vänner säger att jag är kräsen när det kommer till det motsatta könet. Kräsen skulle jag inte vilja säga, mer att jag har en tydlig smak (fy fan vad äcklig och manschauvinistisk jag låter, men jag är så jävla trött på all feministisk politisk riktighet, de må var jätte bra men fan så tråkigt).  Jag gjorde i alla fall ett helt ovetenskapligt sexuellt test genom att gå in på den finska streetstyle sidan Hel-Looks  och valde ut ett par bilder på i mitt tycke snygga kvinnor/flickor. Vad ska man säja mönstret är slående,   

                           

              
Bilderna är från förra vintern, jag har alltid föredragit människor som antingen har mycket kläder på sig eller är helt nakna. Att tjejerna har så vackra och drömska namne som Akuliina, Vilko och Raisa gör ju inte saken sämre. Den sistnämnda säger så här om sin outfit (äckligt modebloggarord): 

"My frames are from Play it Again Sam vintage store. They've been fixed with bubblegum and tape.
My jeans are fixed with glue.
I'm a scarf addict.
Old ladies wearing matching colours and hats are stylish." 

Jag är kär. 

Sen får man säga vad man vill om ytlighet, men dessa får mig att gå bannanas. Ja, jag är en ytlig pervers motherfucker och det står jag för.  

Alexandra Dahlström är en del av min plågsamma tonårsuppväxt(:-)), i och med Fucking Åmål. I dagsläget har jag fastnat sjuk för hennes blogg på rodeomagazine. Av en tillfällighet hittade jag en gammal artikel där Dahlström(väljer att skriva efternamnet, jag känner ju faktiskt inte människan) berättar om kyssar. Jag skriver inte mer, läs och fundera på vad ni egentligen skulle vilja vara/göra.


Känner att allt för stor del av min snuskiga sida kommer fram här.