[kallt]

Koman efter Lykke Lis sensuella läppar har gett sig och min primalhjärna börjar så sakteliga jobba igen. Det var riktigt längesen jag plottrade ner något här, jag missade till och med min ettårsdag.


Just nu lista:


+

David Sandström har fått mig att längta efter en enslig stuga i norrland. Dokumentären häromveckan i SVT om Sandström och hans kärlek till Sara Lidmans böcker var alldeles underbar. Jag rekommenderar även i samma ämne varmt 
Schüldt i P2 prisbelönta program "Bakom tystnaden".


Soko "I´ll kill her" (Låt), att jag alltid ska fastna för varenda Myspace hype.


Kylan har gjort att jag och alla andra har mer kläder på sig, så jävla snyggt. Tyvärr håller det inte i sig, snart blir det riktigt kalt och alla kommer att traska omkring som Michelin-gubbar det är inte lika jävla snyggt.


Second hand dojor, jag ska aldrig mer köpa ett par nya.


Bloggar från malmö. Karin af malmoe och thereserulesok är riktigtbra, och det finns fler



-

Dressman kostymer som inte hänger på galgar utan på folk.


Pråliga handväskor, finns det något mer avtändande?


här har jag känt väldigt länge. Har bara inte kunnat riktigt sätta orden på det. Tack Vice för att ni finns.



Saker jag inte riktigt kan ta ställning till:


Herrbloggen på stureplan.se


Spottade en av mina favorit "outfit of the day" bloggare i tisdags, och ibland överträffar inte verklighten dikten.