[handlingar]


Idag, dagen efter voffeldagen, känns min arma kropp lite sliten.

Den
här bilden påminner om den sista nattvarden. Erik som hans helighet själv i sin "förlåtande min". Martin ser nyfrälst ut eller som han precis varit på toa. Jag personligen intar Kristi lekamen och söker svar bland stjärnorna(eller takputsen).

Som tre upplysta rödvinsdespoter predikade vi om vår trossats under gårdagen. Nämligen att vad vi än gör i denna värld utgår alla våra handlingar endast från att vi vill xxxxxx.

Kommentarer
Postat av: fläskläpp

vafan va`våfflorna?

2008-03-26 @ 20:33:45
Postat av: Emma

I de lugnaste vatten vilar de fulaste, styggaste, snuskigaste fiskarna eller hur lyder ordspråket?

2008-03-26 @ 22:05:15
Postat av: fläskläpp den riktiga blödiga varianten

Känns lite skitso det här. Jag tror min kära far får sluta skriva i mitt namne.

Våfflorna var i magen, förståndet på hyllan och fiskarna i badkaret. Amen.

2008-03-26 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback