[grinig]


Ibland är det inte allas kul att stanna hemma med anledningen att det finns ett pluggbehov. Speciellt inte som nu när grannarna har testosteron party med handklapp, bröl och något som låter som en blandning av Ibiza 98 och Smurfhits 67.

Nu gick hej, hej Monika igång.  

Ja man får absolut spela hög musik en lördag kväll, annars hade jag haft total ångest över min stereo som går på nästan alltid. Men spelar man sån jävla skitmusik har man fan förbrukat rätten. Testosteronbröl är fan aldrig tillåtet, det är oerhört oklädsamt. Just nu känns det som farbror stilpolis vill ta på sig hatten och knacka på. Där ska jag klippa snoppen av dem allihop så att de passar deras beteende. Usch, vad grining gammal gubbe jag känner mig och vad de låter som ett par fjortisar fulla på två folkisar. Kan de inte börja gråta, annars gör jag det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback