[dag]


Vilken dag. Började bra med ett par fina inköp. Ett par krukor till mina nyinköpta men döds hotade växter (tidigare har alla minna växter gått ett snabbt öde till mötes).  Det blev ett par fina plåtburksfynd som skulle ha kommit på bild men jag orka inte. Just nu är det mitt tillstånd. Efter att ha svettats några timmar över en stilanalys har allt det onda krupit ihop i en fläck mitt i min panna. Likt Cyklopen går jag nu min fredagskväll till mötes som kommer att avlöpa i mycket lugna ordalag. Inga snabba vändningar eller nattsudd här inte för min del. Förhoppningen är att komma i säng tidigt utan implikationer och vara guldgosse imorgon och få en jävla massa gjort.

Kommentarer
Postat av: martin f

Ha! Nu vet vi ju båda att det faktiskt blev en viss vändning på kvällen ändå. Tack för det goda vinet!

Postat av: fläskläpp

Det är jag som ska tacka för den goda maten!

2008-03-29 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback