[prylar]


104455-161
Bild från:
bookofmiri

Jag har just nu hamnat i stadiet att jag har lite mer bokhyllor än böcker. Det är antagligen en ganska kort tidsfrist. Och jag längtar tills den är slut. Däremot ångrar jag kraftigt att jag skulle envisas med vitabokhyllor, det var väldigt korttänkt.

Jag hyser en ganska stor kärlek till prylar. Nu pratar vi inte ubertekniska mojänger som kan förvandla det mesta av ettor och nollor, utan mer handfast skräp som jag efter den ena eller andra shopping turen har släpat hem. Om det beror på mina breda höfter eller något annat genetiskt fel, så botar jag de flesta av mina depressioner med att spendera pengar på stan, precis som vilken jänta som hälst (jag älskar att hata fördomar). Köpmanin leder i alla fall till att jag har en hel del saker. Problemet är att få till någon slags snygghet i mångfalden och jag avundas de som kan skapa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback