[kattluva]


Det var evigheter sen jag postade något. Jag skyller på lathet och självömkan(över just inget speciellt).

Modeveckan i Stockholm har passerat och det är bara att konstatera att det svenska modet är lika likriktat, svart och onanivänligt som vanligt. Tur då att våra danska bröder är lite mer drog och party vänliga.
Artrebels har förutom en av de snyggaste och mest innovativa loggorna, sjukt snygga prylar som väcker en hel del habegär. Solklart ligger deras priser lite över min CSN finansierade hårt ansträngda plånbok. Annars hade jag redan sprungit runt i mjukisbyxor och kattluva.




Svenska Kling by Kling har visserligen mer svärta men visar på att det finns någon/några idioter här också




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback