[avslöja]

Hade tänkt att inte skriva något mer  om mode och kläder på ett tag, men vad ska man göra när det är som det är. Jag kan avslöja min icke patenterade idé om att börja sälja kläder och prylar som jag hittar. Jag hade tänkt mig att distribuera genom tradera eller en egen hemsida. Min konkurrens styrka skulle ligga i mitt högst personliga och älskvärda anslag till varje plagg/pryl. Detta skulle framgå förutom i den direkta säljinformationen så skulle det medölja med ett litet brev i minna paket där det stod var det var upphittat, varför och kanske någon roligt tillägg(en liten blandskiva kanske). Nu har jag branchmarkat lite och blivit knäckt. Det handlar framför allt om priset där jag ingalunda kan konkurrera(FAN).


Men jag är inte mer bitter än att kan jag ge en rekommendation PUP(inte varuhuset ). Där finns riktigt fina grejorna till väldigt humana priser, har också hört att servicen ska vara bra. Är redan sugen att göra mig betydligt mer pank än jag redan är.

Vad som än framkommer ovan har jag inte gett upp. Vad framtiden bär på vet man ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback