[söndag]

Jaha, söndag. Morsan är firad och jag har avverkat den nya utställningen på E-tuna K-museum. Den sista gjorde mig något besviken, det var faktiskt en av de sämre de haft. Har annars varit rätt imponerad att en sådan liten kulturintuition kunnat hålla hög klass så länge.  Trots detta blev jag sugen på att investera i en skulptur av Harry Moberg. Men10papp är lite över min budget. Jag planerar ju dessutom ett giftermål med en Macbook, har bara inte bestämt mig för om det ska bli en vit brudklänning.


Behov:

1.Nya utställningen på S-holms bästa lunchställe, Bonniers Konsthall.


2.Merino Wool Scarf från Wood Wood. Hur ska jag egentligen klara mig som student, privatekonomi är inte direkt min grej

.


Kommentarer
Postat av: martin f

Självklart ska du gifta dig i vitt! Jag har redan bestämt mig och The white one levereras om två veckor. Ringde in en beställning i fredags när jag kom hem från redovisningarna...
Du har alltid schyssta scarves och halsdukar, är lite avundsjuk på att du får till dem så fint. Får ta upp tävlan om snyggaste tygstycket med dig snart tror jag.

Postat av: Anna

Jag tyckte kalhygget i keramik var lite tufft!

2007-09-30 @ 10:30:06
URL: http://annasbokhylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback