[rutig]

Igår såg jag den fucking underbara filmen American Splendor. Förutom att den är bra, så är den jäkligt snygg. Jag känner att jag mer och mer faller ner i det amerikanska suburbia. Alla dessa matta färger i brunt och grönt kan inte hålla mig borta. Rutiga skjortor, inte att förglömma, jag har många men snart behövs det nog ett nytt besök på beyond retro. Idag var jag till och med sugen på att sno en från min morfar, slita den av hans kropp.

 

Sitter och petar med "Väntan" texten, än har inte första meningen kommit till mig. Jag tittar upp i taket och hopps HAN ska förbarma sig över mig.

-    Ssnälla, ge mig något?!!!

 

Filosoferar annars ganska mycket på varför Win Butler från the arcade fire låter så lik Morrissey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback