[död]

Lyckades leta fram min favo shot från Vice. Detta tar död på alla fördomar om att bibliotekarier skulle vara insnöade ruggugglor. Får en att nästan ändra framtidsplaner. Ett liv av damm, katalogisering och en och annan vacker kvinna är inte helt fel. Hade för mig de hade en bild på en man också i tidningen. Men han var väll för ful för att vara med i nätupplagan. Sexualisera selektivt, de ni.


Borde göra klart copyuppgifterna. Att det ska vara så jävla svårt att bara göra klart saker och ting. Man lär sig arbeta under press det är ju alltid något.


Kommentarer
Postat av: martin f

Göra klart ja... Själv kom jag på den brillianta idén att svänga ihop timjan- och chiliinlagda kronärtskockor för en stund sedan. Det var ju TVUNGET att göras precis nu. Och vilken himla tur att jag sket i föredraget, eftersom jag skrivit exakt 0 tecken under tiden jag varit hemma.

Postat av: CM

Själv slängde jag i mig en pizza idag. Viss kllas skillnad märker jag här.

2007-09-18 @ 21:10:09
Postat av: martin f

Haha, inte fan! Jag blev bara nitisk i mina försök att undvika skiten. En text kvar, dags för en kopp te.

2007-09-18 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback