[SÅLD]

Enu en dag av mitt liv dock en solig sådan. I alla fall utan för mitt fönster. Beställde biljetter till L-köping idag. Så i helgen bär det av till dr. Jonnyboy. ?Vi blir farliga?. På prat om farlig när man tröttnat på alla vanliga tråkig vimmel bilder på svennebannan och hans syrra, glid in på http://www.lastnightsparty.com/, snygga människor festar hårt och barnförbjudet, inspirerande. Annars är ju www.dirtydirtydancing.com en klassiker, i min ?favorit? lista när det gäller vimmel.


E-tuna har inte bara Kent det kommer också en del bra pop från finlandssvenskarnas  hufudstad:

tikkle me och you/me kan klart rekommenderas. De senare ska lira på Emmaboda i sommar. 


Sålde min själ till djävulen idag. Eller mer konkret krängde jag kontorsvaror till nunnorna på klostergården. Kan inte låta bli att tycka dessa uppoffrande människor är intressanta. Kanske har jag fel, kanske är det vi andra som är uppoffrande. Det är ju vi som måste offra oss för andra, de avstår ju bara det vi andra offrar (fan vad flummigt).   


Flyttade de sista prylarna från lägenheten idag. Visar lite bilder på minna två nya innebonde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback