[ARTY] och [SOUL]

Jag har alltid haft en liten förkärlek för allt arty. Själv har min look oftast mer blivit wane bee bohemen/poeten på grund minna fula frisyrer mina försök att sticka ut har oftast blivit mer löjliga. Men jag kan inte sluta att drömma om att vara lite mer arty, skulle ha passat bra i dessa tider av new rave tur att de är snart hartappat sin hippfaktor. Complejo gör så där lagom snygga bilder, har blivit lite av dagens favo. Danska Wood Wood gör grymt snygga kläder och kan köpas på tresbienshop.

Drömmer om nya tapter. "Gunner" från duon save our souls verkar tyvär inte gå att köpa men sjukt vass är den.

Var på myrorna förutom att jag såg den en av de vackraste tjejerna som jag sett i e-tuna(där jag nu har närvarat en del av min vakna tid i tre veckor), så pass vacker att jag knappt kunde se henne i ögonen. Så gjorde jag en del fynd. Dels ett par briller man blir lagom snurrig av och en riktigt snygg skjorta för några tjugor. De passar in i att jag har lyssnat mycket på Curtis och Marvin ett tag nu. De ger mig den där 70-tals playboy/soul looken som alltid känns cool så här när värmen är på väg.

Det är alltid kul att ta bilder på sig själv. Kanke blir rena mode bloggen så orginellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback