[preferenser]


104455-91


Visst har jag tråkigt fasta estetiska preferenser när jag bedömer något. Att
Vice har hjärntvättat mig råder det ingen större tvekan om. Peter Sutherland är bara en i raden fotografer som har gjort stort intryck på mig. Min ibland nästan fetischistisk dragning till Nordamerikansk white trash tror jag grundar sig i att det är "så jävla rätt" just nu. Jag får väll kliva ut ur garderoben och erkänna för min omvärlden att jag är en lättledd och förutsägbar människa helt utan egna tankar.

För det som inte är som jag och tillbringat sina kvällar med att titta på VBS.TV så är det bara att börja. Här finns resereportage som verkligen är "packad & klar". Allt från gigantiska ravepartyn i Ukraina (sjukt kul; rysk maffia och mycket barnförbjudet) till onda dödsmetallare på norska fjäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback