[fanfar]

Kanske är det dags att skriva om helgen, efter min bildkavalkad är det nog något som förväntas av mig. Jag GUS och GUN begav oss utan längre betänkligheter på gbg´s nyaste festival. Så här i efterhand så var det inte värst mycket av de spelande banden som vi faktiskt såg, men vad gör väll det om hundra år, när man hade så kul som vi hade. Vi pimplade Sveriges dyraste mellanöl, glodde på folk, upplevde gamla stamhack (Kelly´s, å Kelly´s), svettade ut all mellanöl till TTA(se tidigare inlägg), jag blev hemligt förälskad i Lyyke Li, blev ihjälklämda i garderoben, gick och la oss. Upp nästa dag glada och pigga på att möta dagens vedermödor. Ut till området igen under stekande sol, tur i oturen blev gud pissnödig lite senare. Drev runt, köade och lyssnade på musik. På kvällen hade vi tänkt invadera Pustervik men där var det sprängfullt. Drog till trädgårn där vi träffade söder, fanfar. Lullig på sambuca, dansade jag till svensktopp och absolut kidz 67. GUS denna hårfagre pastor, smet förstås iväg när kjoltyget började prassla(Jag jävlas bara med dig). Jag och GUN fick uppleva gbg by night på en kebab, då tågen till Lindome hade slutat rulla. Som en gummiboll kom jag tillbaks efter inte många timmar, då mitt tåg gick tidigt. Trött, lagom äcklig och lycklig vinkade jag adjö till staden för denna gång, medan hjulen satt i rullning hem.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback